4W6GH – Timor-Leste (OC-148)

Cheguei u Timor-Leste za 7 Veljača 2000. Nekoliko tjedana kasnije, s vrijednim potporu José de Sá (CT1EEB), pokušao dobiti licencu za rad od 4W. Uzeo sam ovom kratkom razdoblju pripremiti stanice u Dili. A 22 Ožujak moje licence je nagrađen. Sljedeći dan, Jose de Sa pozvao Dili dati dobre vijesti. Taj isti dan sam počeo proći. Prva veza je očito kao 4W6GH s Jose de Sa do 14H33 (po lokalnom vremenu) u 21 MHz i do ponoći taj dan nije oko 3000 QSO – nezaboravan pillup. Iskustvo je jedinstven, pola svijeta poziva istovremeno, s-m mark iznad 40dB 9, Morate biti na mjestu da se osjećaju.

Operacija je počela, a cilj je bio dati priliku da se najveći mogući broj radio-amatera stupiti u kontakt s Istočnom Timoru, bez davanja prednosti jednoj ili drugoj državi.

Početku sam počela s radom u 10/12/15/17/20 metropole em SSB. Moram que Reputation, doći u Europu bio je najbolji bend 21MHz do 17:00 lokalne. Dokaz za to je moj dnevni veza s Tinom (CT1YSX), minha XYL.

Em Dili, samo koriste dva dipola Inverted 'V', na 10/15/20 , a drugi za 12/17 metara i um YAESU FT-890 (com 100W PEP).

Na kraju ožujka srećem Jose de Sa (CT1EEB Agora 4W6EB) em Dili. Nekoliko dana kasnije sam se preselio u Liquica, oko 30 km od Dili.

Ta promjena je dovelo do tjedan dana bez Liquica aktivnosti na radiju. Bilo je potrebno improvizirati novih jarbola i pripremiti pogon za početak prijenosa ponovno. Nekoliko dana kasnije bio je operativni u bendovima i WARC opsezima 40/80/160 metara.

U Liquica su imali priliku napraviti prvi QSO u bendovima 40/80/160 metara. Nije bilo većih ograničenja prostora i bambusa postao sirovina izbora za izradu jarbola (koristi samo žice antene). Za 160 metara koristio L '’ laganje, rezati na pola vala, podignuta na 12 metara i velikodušni com UNS 300 metara u radijalnom pokopan o 10cm. Posvetio sam više vremena za RTTY gdje sam oko 5000 QSO.

U samo jedan satelit RS-12/13 Veza s Bernhard Dobler (DJ5MN). Slušao je vrlo dobro Europska stanice (izvan trag) kad je satelit na području Aljaske (KL7), ili između Madagaskar (8R) i Indije (VU).

Velike poteškoće u Europu bio je u rasponu od 40 i 80 metara, to je bio emitirati samo 100 W, isto nije vrijedilo za Sjevernu Ameriku, Bons veza je tako lako Fazia.

Ona je u Liquica da je moj prijatelj Antonio Alves počeo da postanu zainteresirani za radio i provesti više vremena sa mnom kao što sam komunicirati s radioamaterima širom svijeta, kasnije, pratio na ekspediciji na otok Atauro (OC- 232).

Od 23 Ožujak do 5 Kolovoz 2000 Fiz gotovo 50.000 QSO-a distribuira 197 zemljama. Po kontinentima, 50% u QSO su s Europom, 29% s Azijom, 18% s Sjevernoj Americi i 2% com Oceanija. O preostalih 1% od QSO otišao u Afriku, Antarktika i Južna Amerika. Po načinu, 90% SSB em e 9% em RTTY. O preostalih 1% u QSO su na CW, FM i satelitski.

Moj rad u Istočnom Timoru nije imao nikakve sponzorstva. Moja hvala svima koji su me podržavali i dali vrijedan doprinos za uspjeh ove operacije. Među jegulje, Moj XYL Ana Cristina (CT1YSX), i José de Sá (CT1EEB), Julio Mateiro (CT1ZW), António Callixto (LX2DW) i Joaquim Dias (CT4KO). Zahvaljujem također uvijek ugodnom društvu Javiera Adanero (EA1AUS), ne Masaru Hanazaki (JA5AQC), Dominik ne vješalica (I1APQ), ne arai Morio (JA1OYY) Moj prijatelj i Antonio Alves.

4W6GH / p – Atauro Otok (OC-232)

Isprva je bio samo ideja, pored nemoguće, s obzirom na teškoće koje postoje u Istočnom Timoru. Prijevoz je bio prvi prepreka susreo, Nakon nekoliko pokušaja, naći ribar koji je bio spreman da nas odvede na otok za milijun kuna. Nakon što je generator, rijetko i skupo u Istočnom Timoru, , ali je potrebno za rad, nema struje u Atauro.

Zahvaljujući vrijednim suradnji Squadron 552 (Brujati), od Portugalski ratnog zrakoplovstva dobili smo generator za otpremu. Nakon svih ovih setbacks, bez potpore, sa svim vrstama ograničenja koja se mogu zamisliti, ali s velikom željom i odlučnošću, je vrijeme da se vidi potvrda našeg odlaska u Atauro.

Naše odredište je mjesto za kavu, a 55 nautički Liquica.

Brz estava opterećenja. Generator 1,2 KVA, Quattrocenta litara benzina, hrane i vode za gotovo mjesec dana, Naprtnjače, vreće za spavanje, nadstrešnica osigurati zaklon, teleskopski jarbol s deset metara u dužinu, um multi-Banda dipolo, dvadeset pet metara koaksijalnog kabela i um YAESU FT-890. Tim sastojao se od četiri elementa. Roger Machado bio je povjeren naše hrane i naš sigurnosni uređaj, Francisco Pinto je bio odgovoran za pripremu i održavanje električnih generatora rada, Antonio Alves je bio optužen za prikupljanje slike dokumenta ekspediciju i brigu za moju sigurnost noću. Moj jedini zadatak bio je na radio. Od četrdeset sati boravka na otoku trideset dva su radili radio.

Na večer od 6. srpnja je potvrđeno, stranaka na sljedeću večer kao što je planirano.

Oko 14:00 lokalnim, dolazimo do uvale Tibar, gdje je mali brod Six Feet će nas odvesti na otok. Loaded sve stvari, krenula na putovanje od tri sata s pogledom na more jako zauzet. U 17:00 smo stigli na mjesnoj plaži u mjestu Maker (8° 31'45″S 125 ° 31,5″To), naše točke odredišta.

Na otoku ima pet administrativne podjele, oni su sok Beloi (s 1240 ljudi), Sok Vila (s 1220 ljudi), Sok Maquili (s 1845 ljudi), ili Suco Biqueli (s 1836 ljudi) Sok i makadam (s 1815 ljudi). Naš boravak je u selu sok kavu u Beloi, tom selu je oko 490 stanovnika, koji žive uglavnom od ribarstva. Selo glavni je gospodin. Alberto Soares, koji je bio tajnik g.. Carlos de Araújo.

Prijem ne može biti toplije. Nakon što smo spustili na plaži, glava sela došao pozdraviti skupinu. Tada sam vam dao da znate razlog za naš izlet na otok i zatražio dozvolu za postavljanje kamp na plaži. Tada je gospodin. Alberto Soares sugerira da je boravak u školi koja je bila napuštena. To je bio neočekivani ponudu nismo mogli odbiti. Nakon pokazujući nam u kuću (potpuno degradirani), počeo iskrcati plovila. O stanovnici entuzijazam je visível, svatko je htio raditi s nama.

Solarni dan je završio, a tamo je još uvijek priprema stanice. Um dipol 14/21/28 MHz em 'V’ ukida i YAESU FT-890 bio je sve što je morao napraviti prvi ekspediciju na ovu novu IOTA referencu uspjeh.

Ubrzo nakon je u zraku, Ace 11H50z napravio prvi poziv opće 21,260 MHz koji je odgovorio odmah Radek Stolfi (OK1FHI) signale s odličnim.

O 13H30z kosa bila kontaktirala Roger Balistes (G3KMA), je djelovala u 90 minuta, te je provedeno 216 QSO je, dao mi je referentni OC-232 / P, Prvi dio cilja je ostvaren, Atauro bio kandidat za 'novu’ IOTA program i sam bio tamo.

Za sedam sati bio sam u 21 MHz, s dobrim znakovima iz Europe i Azije, s vremena na vrijeme pojavio postaja u Sjevernoj Americi. Japanski postaje stigao s vrlo jakim signalima. Prvih deset sati aktivnosti su u potpunosti prekida Atauro.

Umor je proporcionalna entuzijazam, potrebne za spavanje, tinha noć je duga i zamoran, Sunce je već visoko, moj tim bio budan i da je spreman doručak. Nakon nekoliko spavati, Koristio sam za ronjenje u čistim vodama otoka, kasnije, Upoznala sam grupu mještana. Samo u tom trenutku mogao sam vidjeti svoje loše životne uvjete. Stanovništvo je vrlo mlada i vrlo visoke smrtnosti dojenčadi. Prema stanovnicima, nema prometa na otoku, a postoji samo jedan klinika do šest sati vožnje, PE, jer ne postoje automobila na otoku. S obzirom na oskudan higijenskim uvjetima, mnogo populacije pati od bolesti kože, djeca su najteže pogoditi.

Na 07H30z nastavio aktivnosti u 21MHz kontaktirati gotovo isključivo japanske stanice. Napravila sam nekoliko stotina QSO s Japanom do 13H00z kada je prvi portugalski stanice počeo da se pojave. Kasnije, bili smo pozvani od strane naših pomoraca broda, uz obrok od jastoga zarobili ih tijekom noći. Nakon 13H00z signala nadmašili ostatku Europe. Nastavio sam na do 21MHz sa 18H40z dobre znakove u Europi. Dan je završio u subotu s osamnaest sati djelatnosti.

Posljednji dan na radiju je počeo oko 05H00z na 28MHz, ali bend je ubrzo pojavila s malo aktivnosti, samo nekoliko PA i W. Sam se vratio u 21MHz i tamo ostao do 15H00z, zatim je otišao na 14MHz, kasnije odbacio ekspedicija sa QSO s dr.. Klaus oweni (DJ4AX), zadnja stanica zove. Trinaest i pol sata radio na svršetku dana.

Ekspedicija je završila, 41 sati provedenih na otoku, 5,691 Veza em 32 radnih sati rada. Bilo je vrijeme za organiziranje naše prtljage, primati pisane izjave tajnika sela dokazati naš boravak na otoku i zahvaliti našim prijateljima velikodušno gostoprimstvo.

Posebna zahvala za podršku ove akcije ide Antonio Alves, Francisco Afonso, Francisco Pinto, Gennaro de Oliveira, José de Sá, José Reis, Julius Mateiro, Roger Machado i Portugalski ratnog zrakoplovstva.