4В6ГХ – Источни Тимор (ОЦ-148)

Цхегуеи у Источни Тимор се 7 Фебруар 2000. Неколико недеља касније, уз снажну подршку Јосе де Са (ЦТ1ЕЕБ), покушао да добије дозволу за рад од 4В. Узео сам овом кратком периоду за припрему станици у Дили. A 22 Марш моје дозволе добио. Следећег дана, Хосе де Са зове СМЕНИТ да добра вест. Тог истог дана сам почео да прође. Први КСО је очигледно као 4В6ГХ са Хосе де Са до 14Х33 (Локално време) у 21 МХз и до поноћи тог дана није око три хиљаде веза – ум пиллуп инескуецивел. Искуство је јединствено, пола света позива истовремено, С-метар оценом изнад 40дБ 9, Морате бити на месту да се осећају.

Операција је почела, а циљ је био да се пружи прилика да се највећи могући број радио аматера да ступе у контакт са Источном Тимору, без давања предности једној или другој земљи.

Сам у почетку почео да ради у 10/12/15/17/20 метра у ССБ. Морам да куе Углед, да се у Европу био је најбољи бенд од 21МХз до 17:00 локалне. Доказ за ово је мој дневни КСО са Тином (ЦТ1ИСКС), Минха КСИЛ.

Ем СМЕНИТ, користе само два дипола инвертована 'В', на 10/15/20 а други за 12/17 метара и ум ИАЕСУ ФТ-890 (са 100В ПЕП).

На крају марта сретнем Хосе де Са (ЦТ1ЕЕБ Агора 4В6ЕБ) ем СМЕНИТ. Неколико дана касније сам се преселио у Ликуица, 30км од СМЕНИТ у потрази за.

Ова промена је довело до недеље без Ликуица активност на радију. Било је неопходно да импровизују нових јарбола и припреми објекат за почетак емитовања поново. Неколико дана касније он је био рад у бендовима и ВАРЦ опсега 40/80/160 метара.

У Ликуица су имали прилику да први КСО у бендовима 40/80/160 метара. Није било већих ограничења простора и бамбуса је постао сировина избора за израду јарбола (користити само жице антене). За вас 160 метара користи 'л’ лежећи, исећи на пола таласа, подиже на 12 метара и великодушан Цом нама 300 метара у радијалном сахрањен о 10цм. Ја посветио више времена да РТТИ где сам око пет хиљада веза.

За само један сателит РС-12/13 КСО са Бернхарда Доблер (ДЈ5МН). Слушао веома добро европским станицама (ван отисак) када је сателит био у том подручју Аљаске (КЛ7), или између Мадагаскар (8Р) и Индије (ВУ).

Велике тешкоће са Европом је био у распону од 40 и 80 метара, само га је емитовао са 100В, Исто не важи у Северној Америци, Бонс КСО је лако Фазиа.

Било је то у Ликуица да је мој пријатељ Антонио Алвеш су почели да се заинтересовани за радио и проводе више времена близу мене док сам комуницирају са шунке широм света, касније, прати ме на експедицију на острво Атауро (ОК- 232).

Од 23 Марта до 5 Август 2000 физ скоро педесет хиљада КСО-а дистрибуирати 197 земљама. По континентима, 50% од веза су са Европом, 29% цом у Азији, 18% Северна Америка и 2% цом и Океанија. О преостале 1% од веза отишла у Африку, Антарктик и Јужној Америци. Би моду, 90% ССБ ем е 9% Ем РТТИ. О преостале 1% од веза била на ЦВ, ФМ и сателитска.

Мој рад у Источном Тимору није имала било какву спонзорства. Захваљујем свима који су ме подржали и дали свој драгоцен допринос успеху ове операције. Међу јегуље, Ана Кристина да минха КСИЛ (ЦТ1ИСКС), О Јосе де Са (ЦТ1ЕЕБ), Јулио Матеиро (ЦТ1ЗВ), Антонио Цалликто (ЛКС2ДВ) и Хоаким Диас (ЦТ4КО). Такође сам се захвалим увек пријатно друштво Хавијера Аданеро (ЕА1АУС), не Масару Ханазаки (ЈА5АКЦ), Доминик не Хангер (И1АПК), не Араи Морио (ЈА1ОИИ) Мој пријатељ и Антонио Алвеш.

4В6ГХ / П – Атауро Острво (ОЦ-232)

У почетку то је био само идеја, скоро немогуће, С обзиром на тешкоће које постоје у Источном Тимору. Транспорт је био прва препрека наишао, после неколико покушаја, Пронађи рибар који је био спреман да нас одведе до острва за милион рупија. После генератора, ретке и скупе у Источном Тимору, али неопходан за рад, нема струје у Атауро.

Захваљујући вредним сарадњи ескадрила 552 (Трутова), од Португалски ваздухопловства смо добили генератор за отпрему. После свих ових неуспеха, без подршке, са свим врстама ограничења која се могу замислити, али са великом жељом и одлучности, време је да видимо потврда нашег поласка за Атауро.

Наше одредиште је село кафу, a 55 наутички Ликуица.

Брза естава оптерећења. Генератор 1,2 КВА, Кватроченто литара бензина, воде и хране за скоро месец дана, Ранчеви, вреће за спавање, надстрешница за смештај, телескопски јарбол са десет метара дужине, ум више Банда диполо, двадесет пет метара коаксијалног кабла и ум ИАЕСУ ФТ-890. Тим се састојао од четири елемента. Роже Мацхадо поверена је нашу храну и своју сигурност уређај, Францисцо Пинто је био одговоран за припрему и одржавање електрични генератор оперативни, Антонио Алвеш је оптужен за прикупљање слике документ експедиције и брига за моју безбедност током ноћи. Мој једини задатак је био да радио-. Од четрдесет сати боравка на острву тридесет две су радили радио-.

У вечерњим сатима 6. јула потврђено је, странака следеће вече као што је планирано.

Око 14:00 локалним, долазимо до залива Тибар, где мали брод Сик Феет ће нас одвести на острво. Учитан све ствари, кренуо на путовање од три сата са морским веома заузет. У 17:00 смо стигли на локалном плаже у селу кафу (8° 31'45″С 125 ° 31.5″Она), наше тачке одредишта.

Острво има пет управна подела, они су сок Белои (са 1240 људи), Сок Вила (са 1220 људи), Сок Макуили (са 1845 људи), или Суцо Бикуели (са 1836 људи) Сок и Макадам (са 1815 људи). Нашег боравка је била у селу сока Макер Белои, овом селу је око 490 становника који живе углавном од риболова. Село главни је господин. Алберто Соареш, који је био секретар господин. Царлос де Араујо.

Пријем није могла бити топлије. Када смо слетели на плажи, Шеф села дошла да поздрави групу. Онда сам ти дао да знам разлог за наше путовање на острво и затражио дозволу за постављање кампа на плажи. Тада је господин. Алберто Соареш је предложио да ми остану у школи која је била напуштена. То је био неочекивани понуди није могао да одбије. После нам показује кућу (потпуно деградирани), почео да истовара брода. О становници ентузијазам је висивел, Сви су желели да радите са нама.

Соларни дан је био крај и још увек се спремао станици. Ум дипол 14/21/28 МХз ем 'В’ обрнута и ИАЕСУ ФТ-890 је био све што је имало да се прва експедиција на овај нови референтни ИОТА-успех.

Убрзо након тога била у ваздуху, Ас 11Х50з направио први позив општу 21,260 МХз, што је одмах одговорио Раде Столфи (ОК1ФХИ) сигнале са одличним.

О 13Х30з коса је контактирао Роџер Балистес (Г3КМА), је саобраћао на 90 минута, а спроведена је 216 КСО-а, дао ми референтни ОЦ-232 / П, Први део циљ је постигнут, Атауро био кандидат за 'нови’ ИОТА-програм и био сам тамо.

За седам сати сам био у 21 МХз, са добрим знацима из Европе и Азије, с времена на време се појавила станица у Северној Америци. Јапански станицама стигла са веома јаким сигналима. Првих десет сати активности су у потпуности непрекидно Атауро.

Умор је био пропорционалан ентузијазму, потребно да спавају, тинха ноћ је дуга и заморно, сунце је већ високо, мој тим је био будан и да је припремио доручак. После неког сна, Сам да роните у чистим водама острва, касније, Срео сам групу сељана. Само у том тренутку сам могао да видим своје лоше животне услове. Становништва био врло млад и врло високе смртности новорођенчади. Према становника, нема превоз на острву, а постоји само једна клиника до шест сати далеко, ЈП, јер нема возила на острву. С обзиром на оскудне хигијенских услова, већина популације пати од кожних болести, Деца су највише погођени.

На 07Х30з наставља активност у 21МХз да контактира искључиво јапански станица. Направио сам неколико стотина веза са Јапаном до 13Х00з када је први португалски станице почеле да се појављују. Касније, Позвани смо од морнари нашег брода, са оброк јастога заробљен од њих током ноћи. Након 13Х00з сигнала превазишао остатак Европе. Ја сам наставио све до 21МХз са 18Х40з добрим знацима у Европи. Дан се завршио у суботу са осамнаест сати активности.

Последњег дана на радију почео око 05Х00з на 28МХз, али бенд убрзо појавио са мало активности, само неколико ЈА и В је. Сам се вратио у 21МХз и остао тамо до 15Х00з, онда је отишао у 14МХз, касније одбацио експедиције са везу са др. Клаус овени (ДЈ4АКС), Тхе Ласт Статион се зове. Тринаест и по сата радио у последње дане.

Експедиција завршена, 41 часа проведена на острву, 5,691 КСО ем 32 Радно време рада. Било је време да организујемо наш пртљаг, добијају писмену изјаву секретар села да се докаже нашег боравка на острву и да се захвалим нашим пријатељима великодушни гостопримству.

Посебну захвалност за подршку овој операцији иде Антонија Алвеш, Францисцо Афонсо, Францисцо Пинто, Ђенаро де Оливеира, Јосе де Са, Хозе реис, Јулије Матеиро, Роџер Мацхадо и Португалски ваздухопловства.